Joni Pinomäki
Chief Services Officer, ohjelmistokehitys
Kysy minulta verkkopalveluista, ohjelmistokehityksestä ja partiotoiminnasta.
Mikäli yhteistyö nykyisen verkkopalvelun toimittajan kanssa ei suju syystä tai toisesta, verkkopalvelun ylläpidon ja kehityksen siirto uudelle kumppanille on täysin mahdollista.
Mikäli yhteistyö nykyisen verkkopalvelun toimittajan kanssa ei suju syystä tai toisesta, verkkopalvelun ylläpidon ja kehityksen siirto uudelle kumppanille on täysin mahdollista.
Tähän on olemassa selkeät toimintatavat. Olemme koostaneet alle parhaat käytännöt miten me citruslaiset tämän toteutamme.
Auditointi tarkoittaa nykyisen verkkopalvelun läpikäyntiä sekä toiminnallisesti että teknisesti. Läpikäynnissä yleensä asiakas esittelee nykyisen verkkopalvelun ylätasolla sekä kuvaa mahdolliset kehitys -ja korjaustarpeet käyttäjien näkökulmasta. Mikäli saatavilla on dokumentteja nykyisestä toteutuksesta (esim. käyttöohjeita, teknisiä kuvauksia…) on nämä hyvä myös antaa citruslaisten tutustuttaviksi. Asiakkaan ei välttämättä tarvitse tietää tekniikasta tarkemmin, vaan kuvata verkkopalvelun tavoitteita esimerkiksi käyttäjäkokemuksen tai saavutettavuuden näkökulmasta.
Auditoinnista Citruksen asiantuntija käy läpi ratkaisun lähdekoodin, mahdolliset tehdyt muutokset, liittymät muihin järjestelmiin ja tunnistaa akuutit päivitystarpeet eritoten tietoturvan ja version ajantasaisuuden näkökulmasta.
Auditointi voi sisältää asiakkaan halutessa myös analytiikan tai saavutettavuuden auditoinnin. Auditoinnin pohjalta asiakas saa raportin kehitysehdotuksista ja siirto voidaan aloittaa.
Verkkopalvelun siirto toteutetaan yhteisesti sovittuna ajankohtana niin, että siitä on mahdollisimman vähän haittaa asiakkaan liiketoiminnalle. Siirto voi käsittää uuden pilviympäristön Citruksen toimittamana tai puhtaasti tunnusten luovuttamisen nykyiseltä toimittajalta Citrukselle nykyiseen ympäristöön.
Ennen siirtoa on jo sovittu asiakkaan tarvitsemat ylläpito- ja tukipalvelut verkkopalveluille.
Siirron jälkeen asiakas on Citruksen jatkuvien palveluiden piirissä joihon kuuluvat:
Chief Services Officer, ohjelmistokehitys
Kysy minulta verkkopalveluista, ohjelmistokehityksestä ja partiotoiminnasta.
Näissä näpeissä rakentuvat suuremmatkin räätälöidyt kokonaisuudet huolellisuutta vaativiin tarpeisiin. Luomme toimintavarmoja palveluita aivan kaikkien arkipäivän tueksi.
Taitavan ja monilahjakkaan verkkopalvelutiimimme hyppysissä muovautuvat suuret ja pienet verkkopalveluhankkeet. Meille erityisen tärkeää on huolehtia saavutettavuudesta.
Kokemus tuo turvaa jokaisen kokoluokan hankkeessa. Ihmisläheiset citruslaiset varmistavat, että kokonaisuudet etenevät sovitulla tavalla ja tavoittavat toivomasi lopputuloksen.
Ratkaisu pulmaan jo tänään?Valikoimamme avulla ratkaiset tietosuojahaasteet, helpotat hankintaa ja automatisoit sopimusprosesseja. Helpommin, fiksummin, paremmin.
<raikasta digitaalista ajattelua>
Helsinki
Maistraatinportti 1, 00240 Helsinki
Turku
Junakatu 9, 20100 Turku Finland
Y-tunnus: 3222538-6
Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
OVT-tunnus: 003732225386