Näissä näpeissä rakentuvat suuremmatkin räätälöidyt kokonaisuudet huolellisuutta vaativiin tarpeisiin. Luomme toimintavarmoja palveluita aivan kaikkien arkipäivän tueksi.
Taitavan ja monilahjakkaan verkkopalvelutiimimme hyppysissä muovautuvat suuret ja pienet verkkopalveluhankkeet. Meille erityisen tärkeää on huolehtia saavutettavuudesta.
Kokemus tuo turvaa jokaisen kokoluokan hankkeessa. Ihmisläheiset citruslaiset varmistavat, että kokonaisuudet etenevät sovitulla tavalla ja tavoittavat toivomasi lopputuloksen.
Ratkaisu pulmaan jo tänään? Valikoimamme avulla ratkaiset tietosuojahaasteet, helpotat hankintaa ja automatisoit sopimusprosesseja. Helpommin, fiksummin, paremmin.
Parhaiten pääset käyntiin uuden projektin kanssa, kun nämäkin tuikitärkeät onnistumisen avaimet otetaan alusta alkaen huomioon.
Saavutettavuus verkkopalveluissa tarkoittaa, että ketään ei suljeta ulkopuolelle ja että sisältö on selkeää.
Tavoite on, että verkkopalveluita pystyy käyttämään haasteista ja tilanteesta riippumatta.
Mikä tahansa verkkosivusto voi olla saavutettava. Se pitää vain suunnitella oikealla tavalla. Tässä me tulemme avuksi.
Käytettävyys ja käyttökokemus verkkopalveluissa on todella tärkeää. Ne tarkoittavat, että
Käyttäjätyytyväisyyttä kannattaa myös mitata.
Analytiikka on kaiken A ja O, sekä verkkopalvelun toimivuuden tärkein mittari.
Analytiikan avulla seurataan kävijöiden asiointipolkua sekä yhteydenottojen tapoja ja määrää – näin saavutat todennäköisemmin sinulle tärkeät tavoitteet.
Mikä tahansa järjestelmä koostuu kolmesta palasesta – mutta mitkä ne ovat ja mitä niihin kuuluu?
Frontend määrittää sen, miltä asiat näyttävät. Se on siis järjestelmän käyttöliittymä! Frontti määrittää sen, miten valikot, kuvat ja muu sisältö asettuu, ja miten ne toimivat myös mobiilisti. Meille erityisen tärkeää käyttöliittymissä on saavutettavuus ja käytettävyys – silloin kaikilla vierailijoilla on yhtälainen mahdollisuus tutustua sisältöön.
Frontin yhteydessä puhutaan usein termeistä kuten Angular tai React.
Backend on järjestelmän moottori, säännöt ja logiikka. Vaatiiko järjestelmä laskentaa, sisällönhallintaa ja miten se ylipäätään loogisesti toimii – näihin asioihin Backend vastaa.
Tässä yhteydessä puhutaan esimerkiksi termeistä kuten .NET tai Java.
Database on järjestelmän tietokanta.
Tietokantojen yhteydessä puhutaan esimerkiksi termeistä kuten SQL, tietovarasto, tietomalli ja master data.
Työmme tuloksena syntyy valtakunnallisesti vaikuttavia palveluita hyvinvoinnin, koulutuksen ja palveluohjautumisen tueksi.
Asiakkaamme Naantalin kaupunki sai kultasijoituksen kuntia vertailevassa käytettävyystutkimuksessa. Tutustu asiakastarinaan!
Citruksen verkkopalvelutyöryhmä sai tehtäväkseen luoda Varha.fi-verkkosivuston, joka nivoo yhteen 27 eri kunnan sosiaali- ja terveyspalvelut osana hyvinvointialue-uudistusta.
Honkacapital on kehittänyt Citruksen kanssa esgResilience-palvelun, jolla yritykset voivat kartoittaa liiketoimintansa päästöt ja ilmastoriskit, ja mahdollistaa vihreän kasvunsa.
Etkö ole aivan varma, mistä kannattaa aloittaa? Yhteistyö kanssamme voi alkaa monella eri tavalla – joskus jo vain ideakin riittää alkuun pääsemiseen.
Haltuunotolla voidaan ottaa haltuun nykyinen verkkopalvelu tai muu järjestelmä, johon kaivataan uutta kumppania tai jatkokehitystä.
Haltuunoton yhteydessä yleensä auditoimme nykyisen järjestelmän, joka antaa hyvän tiekartan kehityskohteille.
Kaiken ei tarvitse alkaa suurella projektilla. Mikäli sinulla on liiketoimintatarve tai idea luoda täysin uusi järjestelmä tai palvelu, voimme aloittaa luomalla yksinkertaiset toiminnalliset ja tekniset kuvaukset toteutuksesta sekä alustavat käyttöliittymäsuunnitelmat ennen varsinaista kehitystä. Saat palvelun myötä käyttöösi klikkailtavan prototyypin, joka käyttäytyy kuin aito toteutus.
Klikkailtavan prototyypin avulla on:
Haluamme olla mukana asiakkaidemme arjessa ja auttaa heitä onnistumaan tavoitteissaan joka päivä.
Olemme ylpeitä siitä, että saamme työskennellä asiakkaidemme kanssa yhteiskunnallisesti merkityksellisten asioiden parissa. Yhdessä parannamme digitaalisen arkemme sujuvuutta.
<raikasta digitaalista ajattelua>
Helsinki
Maistraatinportti 1, 00240 Helsinki
Turku
Junakatu 9, 20100 Turku Finland
Y-tunnus: 3222538-6
Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
OVT-tunnus: 003732225386