Helsingin kaupunki on kehittänyt yhdessä Citruksen kanssa Uudenmaan alueen työllisyyttä ja työkykyä edistäviä palveluita.
Helsingin kaupunki ja Uusimaa ovat toimineet inspiroivina edelläkävijöinä hankkeen toteuttamisessa. Vuoden 2023 jälkeen kaikkien Suomen kuntien tulee pystyä tarjoamaan ja suunnittelemaan työllisyyspalveluita kuntalaisilleen.
Merelliselle Naantalin kaupungille tärkeimpiä seikkoja ovat asiakaslähtöisyys, helppokäyttöisyys, saavutettavuus ja mobiililähtöisyys. Kuntia vertailevassa käytettävyystutkimuksessa kultasijoituksen saanut Naantalin kaupunki luottaa Citrukseen näiden tavoitteiden toteuttajana.
”Suosittelisin Citrusta ilman muuta!”
Solutionsilla työskentelee digitaalisen asioinnin asiantuntijoita yli 50 asiakkuuden parissa. Citruksen kanssa toimeksiannolla on tapana muuttua pitkäaikaiseksi kumppanuudeksi.
Citruksen verkkopalvelutyöryhmä sai tehtäväkseen luoda Varha.fi-verkkosivuston, joka nivoo yhteen 27 eri kunnan sosiaali- ja terveyspalvelut osana hyvinvointialue-uudistusta.
Honkacapital on kehittänyt Citruksen kanssa esgResilience-palvelun, jonka avulla yritykset voivat tarkastella liiketoimintansa taksonimiakestävyyttä ja kartoittaa toimintansa päästöt ja ilmastoriskit nopeasti ja helposti.
Savon koulutuskuntayhtymän verkkosivut uusittiin vuoden 2020 aikana. Sen jälkeen Citrus on toiminut Sakkyn kehityskumppanina ja huolehtinut sivujen ylläpidosta.
Imatra Basecampin sivujen kehittämisen jälkeen Citrus on toiminut IBC:n pienkehityskumppanina ja tarjonnut IBC:lle ylläpitopalvelua. Sivustokokonaisuuteen kuuluu Kulttuuritalo Virran ja Imatran Teatterin sivustot sekä useampia pieniä alisivustoja.
Kittilän verkkosivut uudistettiin vuoden 2021 keväällä. Tämän jälkeen Citrus on toiminut Kittilän kunnan verkkopalvelukumppanina ja olemme tarjonneet sivuston ylläpitopalvelua ja jatkokehitystä.
”Citruslaisten vahvuuksia on se, että heitä on helppo lähestyä, he ovat ammattitaitoisia, ratkaisukeskeisiä sekä sopeutuvat hyvin muuttuviin tilanteisiin.
Citruslaiset ovat myös huumorintajuisia, pidän siitä myös.”
”Citruksen vahvuuksia on inhimillisyys, nopeat vastaukset, ratkaisukeskeisyys ja kustannustehokkuus. Meille on tärkeää valita meille järkevin vaihtoehto.
Suosittelisin Citrusta ilman muuta!”
”Citruksen kanssa oli helppo työskennellä ja saimme yhteistyöllä rakennettua sivuston, joka palvelee meidän sisällöntuottajien yhteistyötä ja mahdollisuuksia tuottaa tutkimusyhteisölle ajantasaista ja helposti saavutettavaa tietoa vastuullisesta tieteestä.”
Haluamme auttaa asiakkaamme asiakasta – siksi käyttäjälähtöisyys on meille ensisijaisen tärkeää.
Naantalin kaupunki nousi ensimmäiselle sijalle kuntien internet-sivujen käyttäjätutkimuksessa. Naantali.fi-sivuston käyttäjätyytyväisyysindeksi oli 3,76, joka oli tutkimukseen osallistuneiden 17 kunnan vertailussa paras tulos.
Kansainvälistä mainetta niittänyt Gasre Oy tunnetaan kenties parhaiten TMMonitor ® -teollisuusturbiinien elinkaarenhallintajärjestelmästään, joka ohjaa voimalaitosten huoltotoimenpiteitä ympäri maailmaa.
Järjestelmän päivittäminen paransi huoltotoimenpiteiden ennustamista ja vaikutusten simulointia.
Asiakasneuvonta.fi-sivusto on osa Varsinais-Suomen maakuntien keskitettyä palvelu- ja asiakasohjausta KomPAssia.
Sivusto tuo ikäihmisten palvelut kootusti kaikkien saataville.
Käyttäjälähtöinen työskentely on tuonut kokonaisuuden suunnitteluun ketteryyttä ja tehokkuutta.
<raikasta digitaalista ajattelua>
Helsinki
Maistraatinportti 1, 00240 Helsinki
Turku
Junakatu 9, 20100 Turku Finland
Y-tunnus: 3222538-6
Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)
OVT-tunnus: 003732225386